Halloween d. 28.10.22 i Mern kirke

Traditionen tro var Mern kirke pyntet op til Halloween, og flotte håndsnittede græskar lyste op på kirkegården, da over 80 børn og deres familier var med til en uhyggelig gudstjeneste fredag, d. 28. oktober, kl. 17.00.

Et udklædt børnekor sang for os og så begyndte et uhyggeligt skuespil om de ti bibelske plager, hvor vandet i Nilen blev rødt som blod, græshoppere og myg fløj rundt om alteret og faraos førstefødte blev bortført af dødsenglene, indtil farao endelig lod slaverne fra Israel drage hjem mod det forjættede land.

Efter gudstjenesten var alle inviteret til pizza og saftevand, og til sidst gik vi over til Saftstationen, hvor der vil være flere uhyggelige oplevelser udenfor de gamle bygninger, og man kunne varme sig med en kop kakao ved bålet.

Tak til alle, der var med til denne skrækkelige aften i kirken og ved saftstationen!