Lav et flot græskar og vind et gavekort

Her i efterårsferien er det tid til at lave sjove og uhyggelige Halloween-græskar!

Har du snittet et flot græskar derhjemme, vil Mern kirke invitere dig til at tage den med på kirkegården. Du kan sætte det på bordet foran graverhuset, så vil vores graver Steen finde et uhyggeligt sted til det!

Husk at skrive eller snitte dit navn på græskarret, især hvis du ikke lige møder Steen personligt.
Alle græskar, der ankommer på kirkegården senest d. 27. oktober, vil vi nemlig belønne med et gavekort til Købmanden.
Du skal blot møde op til vores Halloween børnegudstjeneste fredag d. 28. oktober kl. 17.00 i Mern kirke.
Til den anledning vil vi placere alle græskarrene ved kirkens indgang med lys i, og bagefter kan du tage dit græskar og dit gavekort med hjem!
Det bliver en uhyggelig gudstjeneste, og bagefter fortsætter uhyggen udenfor Saftstationen, så kom og vær med – hvis du tør!