Påske-æggejagt på kirkegårdene

Deltag i vores påske-æggejagt og vind en lille præmie, fra skærstorsdag til og med 2. påskedag 2020!

Vi har gemt 12 “æg” på kirkegårdene. I skal begynde ved hovedindgangen, finde alle æggene og svare på spørgsmålene – det er nemmest, hvis man kender påskehistorien lidt, og hvis man kan finde verdenshjørnerne (et lille tip: kirketårnene ligger i den vestlige ende af vores kirker).

Notér løsningsbogstavet for hvert æg. De 12 bogstaver danner et ord. Send en sms med dette ord til Claudia på mobil nr. 5383 6788 (for Mern kirkegård) eller til Zwanita på mobil nr. 2619 7221 (for Øster Egesborg kirkegård). Spørgsmålene er de samme på begge kirkegårde, men bogstaverne og dermed løsningsordene er forskellige!

Blandt alle rigtige løsninger trækker vi 2 vindere per kirkegård, hver aften kl. 20 fra skærtorsdag til 2. påskedag. Vinderne får tilsendt en kode, som de kan bruge for at hente en lille marcipangave hos købmanden i Mern.

Husk at holde afstand til andre hold – og glædelig påske!