Real Moments gæster Mern kirke

Torsdag, d. 21. november 2019, kl. 20.00 kom vokalgruppen Real Moments og fyldte Mern Kirke med smukke toner. Over 80 tilhørere fik en fejende flot koncert!

Gruppen sang nogle af deres “Greatest Hits”, bl. a. Michael Jacksons Black Or White i et stramt rytmisk arrangement eller det gode, gamle SweDanes-nummer Side By Side – leveret med blæsere og hele pivtøjet, alt dog frembragt helt uden instrumenter! Danske sange stod også på programmet, såsom Sanne Salomonsens Det’ ikke det, du siger eller den stille, men smukke Aftenstemning.

I pausen bød menighedsrådet på vin og chips, og så blev det allerede jul i kirken! Først fik publikum lov selv at synge en salme: “Et barn er født i Bethlehem” på den velkendte melodie; bagefter sang Real Moments den samme salme, men på en helt anden melodi – nærmest som gregoriansk kirkesang fra 1500-tallet. Flere andre kendte julesange blev fremført på nye måder – meget anderledes og meget smukt!

Tusind tak til de syv sangere samt lydmand for en fantastisk aften i vores kirke!